sobota, 1 marca 2014

Tutaj możecie zamawiać zestawy ubrań ;D----->

29 komentarzy:

  1. To pierwsza zamówię ^^
    Pierwsza klientka [chyba xD]
    To tak ten sweterek:
    http://img13.tablica.pl/images_tablicapl/14570813_3_644x461_sweterki-damskie-ubrania.jpg
    and jeansy [czy ciemne czy jasne to już zależy od ciebie :)], tenisówki [najlepiej tego koloru co sweterek ^^] i jakiś fajny dodatek [najlepiej bransoletka ale to również zostawiam Tobie].
    Chyba to wszystko :)))
    Dziękuję :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne postaram się uwinąć z tym szybko!

      Usuń
  2. Hej. Chciałabym zamówić u CB strój dla Kim na sylwestra podczas którego Jack ma się jej oświadczyć. Całą kompozycję zostawiam tobie :-* . Mogłabyś zaprojektować ten stron. Była bym ci bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Nicola!!!
      Zaprojektuję!!!
      Ma być to sukienka czy spódnica? Czy obojętnie Ci.
      I na kiedy ma być gotowe?

      Usuń
    2. Wolałabym sukienkę :-) i jak zrobisz to będzie a tek wg. To Andzia nie Nicol :-)

      Usuń
    3. Sorry Andzia<3
      Będzie prześliczna sukienka<3

      Usuń
  3. heej :*
    miałabyś czas zrobić coś takiego.. stonowanego? coś pod sekretarkę, czyli nie za krzykliwie.. jakaś spódniczka, sukienka i szpilki albo coś podobnego.
    byłabym ci naprawdę ogromnie wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne nie ma problemu AleXandra Howard<3

      Usuń
  4. Heh jeszcze nigdy nie zamawiałam projektu...
    Cóż... gdy wrócę planuję takiee ciekawe rozdziały.Mogła byś zrobić mi strój dla Jack'a ? Coś podobnego do stroju z karate games, Mam jeszcze wielką proźbę o strój dla Kim. Taką wyjątkowo piękną, czarną sukienkę przed kolano. Taką seksowną, a do tego jakieś szpilki itd. Byłabym Ci bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne!!! Zaprojektuję Ci!!!
      Tylko mam pytanie na kiedy?

      Usuń
    2. A i jeszcze jedno dla facetów nie projektuję, ponieważ w polivour nie ma męskich ubrań. Sorry<3
      Ale sukienka dla Kimi będzie!!!

      Usuń
    3. Bo ja się na wszystkim tak dobrze znam -.-
      Bardzo Ci dziękuję, a co do wcześniejszego pytania : na kiedy dasz radę <3

      Usuń
    4. Mam dużo wolnego czasu<3
      I jeszcze raz bardzo przepraszam z powodu tego, że nie mogę zaprojektować stroju dla Jack'a z powodu braku ubrań męskich w polyvore.
      Mam nadzieję, że nie masz żalu.
      (strój dla Kimi czarna, sexy, mini jest w trakcie robienia)

      Usuń
    5. Żal do Cb? O nawet nie mam o co <3
      Nie masz za co przepraszać. Tylko ja jestem taka tępa , że szkoda mówić
      Jeszcze raz Ci dzięki wielkie <3

      Usuń
  5. Hej dałabyś radę zaprojektować strój dla Kim na randkę. Jakaś sukienka (ale nie różowa) randka na plaży. Resztę zostawiam tobie. Jak hyś dała radę to na sobotę. To co??? Czekam i Kocham <3
    Myślę, że będzie tak genialny jak ostatni :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne OK wchodzę w to na sobotę będzie i zero różu!!!

      Usuń
  6. Szybko dałam się skusić, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać xD Twoje projekty są wspaniałe i nie da się nie chcieć ich wykorzystać.
    Mogłabyś dla mnie zaprojektować strój dla Kim? Potrzebne mi przebranie na Halloween. Coś ala księżniczka.
    Nie chcę cię zbytnio wykorzystywać, ale czy mogłabyś zaprojektować ten zestaw w miarę szybko, bo będzie mi potrzebny już w następnym rozdziale. Z góry dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK
      Projekcik będzie!!!
      Masz jakiś zakres kolorystyczny?

      Usuń
    2. Projekcik będzie, a co do zakresu kolorystycznego to już wybrałam kolor!
      (nie zdradzę go niespodzianka)

      Usuń
  7. Pozwól, ze ja zamówię coś zupełnie innego :
    Uważam, że jesteś świetną osobą i na pewno poradziłabyś sobie z pisaniem opowiadań. Jeśli jeszcze nie czujesz się na siłach może spróbuj z jednoczęściową historią, chociaż i tak wiem, że to tylko kwestia czasu.
    Mam nadzieję, że twoja NIEZWYKŁA osoba skusi się na wspomniany powyżej temat!
    Ewwwwww

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow takiego zlecenia jeszcze nie było...
    Jak pisałam kiedyś w pierwszym poście ,,Każdego zadania się podejmę"
    Ale nie wiem czy tego mi się uda...
    Bardzo się cieszę z powodu, że we mnie wierzysz, ale ja w siebie nie wierzę.
    Spróbuję coś napisać i opublikować. To coś to będzie krótka historyjka jedno częściowa.
    Nie wiem kiedy będzie, ale, żeby pierwszy raz coś napisać i opublikować w sieci trochę mi zajmie czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, wpadłam tu przypadkiem i się zakochałam w twoim blogu! <3
    Jak widzę w poprzednich komach, to tylko stroje dla Kim (no i Jack'a)
    Mogłabym zamówić sukienkę, nie dłuższą niż do kolan? Tylko mi chodzi o te "kolana".
    Dziękuję z góry
    Zajrzała byś:?
    http://inazuma-eleven-new.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. witam ponownie :D
    miałabyś czas znowu zrobić coś pod sekretarkę? tylko teraz jakaś krótka spódniczka albo sukienka przed kolano.
    koniecznie krótka, bo taka jest mi teraz potrzebna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, Witam. Zostawiłaś u mnie adres swojego bloga więc jestem ;D
    miałabyś czas zrobić dla mnie strój dla Kim ( Olivii Holt ). Jakby go tu opisać? Dłuższe spodnie i ciemny podkoszulek. Coś pasującego do wyprawy przez trudny teren, ale bez jakiś płaszczów, parasolek itp. rzeczy.
    Mam nadzieję, że nie będzie to problem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Mogłabyś zaprojektować dla Kim ( Olivi Holt) kilka zestawów typu dłuższa bluza i dół np. getry albo jakieś spodenki dół pozostawiam tobie :-). Potrzebuje ok. 6-7 projektów. Wiem to dużo pracy ale możesz je dodawać tak co kilka dni a nie wszystko od razu i nie musisz się spieszyć bo nowa historia zacznie się za ok. tydzień, dwa. To co ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgoda mam parę takich projektów już gotowych, ale nie wiem czy wyjdzie 6-7 projektów. Mam pytanko, dlaczego nie komentujesz moich postów?

      Usuń