piątek, 7 marca 2014

Królowa Delikatności

Królowa Delikatności

Królowa Delikatności by niezwykla

Hej<3
Zaprojektowałam strój specjalnie dla jednej z moich ulubionych bloggerek.
Tak Marto zamówienie jest gotowe!
To jest błękitna, piękna, długa suknia, z której można wyciągnąć broń i nie potknąć się o falbankę.
Do tego są błękitne obcasiki na nie dużym obcasie i jeszcze bardziej jaśniejsza torebeczka od obcasów z dwoma kwiatkami. Starałam się znaleźć jak najmniej krzykliwe obcasy. Czyli delikatne a nie ,,niedelikatne".
A tak na marginesie oglądałam Twoje projekty, Marto i stwierdzam, że ładnie projektujesz. Każdy ma swój WŁASNY styl projektowania. Ty, droga Marto lubujesz się w czarnych skajach (nie wiem jak się pisze ten materiał) ja też lubię ten materiał, ale często go nie używam. A skaja nie jest delikatna, ona jest GOTH, ROCK, HAVY METAL itp. itd.
Wracając do mojego projektu do tego jest bialusieńki jak śnieżny puch płaszczyk, który mi osobiście trochę kojarzy się z peleryną. Do tego całego kompletu są DELIKUTAŚNE kolczyki z perełkami a do tego w komplecie pierścionek, który pięknie będzie się prezentował z białymi rękawiczkami zakończonymi koronką. Gdy taka królowa zdjęła by rękawiczki ukazałyby się pięknie pomalowane na błękitno-biało-srebrno paznokcie. Fryzura jest prosta, ale w jakimś procencie elegancka. Na rozpuszczonych włosach, na czubku głowy po prawej stronie widniej biały toczek z siatką i różyczkami. Całemu zestawowi dodaje klasy błękitna parasolka na słońce.
Uważam, że zestaw prezentuje się nie najgorzej. A w mojej wyobraźni królowa wyglądałaby rewelacyjnie. Ale opinia należy już do Was. Jak zawsze proszę by była ona szczera.
Jeśli zestaw się podoba to pod każdym projektem jest jego nazwa i ,,by niezwykla". Można najechać na ,,niezwykla" i wchodzicie na polyvore na mój profil. Tam są moje wszystkie projekty. Jeśli się podobają wystarczy lajknąć. Dla Was jeden LIKE nic nie znaczy, a JA PRZY JEDNYM LAJKU JESTEM W SIÓDMYM NIEBIE.
Tak na zakończenie bardzo się cieszę z pierwszego obserwatora.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3
      Na początku miałam problemy z publikacją bo zmieniłam tytuł itd.
      Ale najważniejsze, że się udało opublikować to co chciałam<3

      Usuń
  2. Taa uwielbiam pisać przez telefon
    Miałam komentarz i się usunął, ale co tam.
    Dziękuję za projekt!
    Sama próbowałam coś zrobić, ale oczywiście wcisnęłam tam czarny :/
    Może dlatego, że sama najczęściej uboeram się ma czarno. Lub ciemno.
    Ale nic.
    Masz Ty dziewczyno talent :)
    A co do moich projektów to nie wszystkie są moje. Niektóre są mojej siostry. Moje uednak łatwo rozpoznać. Dominuje czerń, biel, szary i ciemne odcienie kolorów :D
    Jeszczę raz dziękuję!
    Ps. Strój pojawi się w 2/3 rozdziale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinie i cieszę się że strój Ci się podoba♥♥♥
      Fajnie ze mój projekt ,, wystąpi" w 2/3 rozdziale Twojego bloga.
      To po prostu zaszczyt!
      Mam jedno pytanie. Masz parę blogów to w którym konkretnie będzie projekcik?

      Usuń
    2. Konkretnie na tym gdzie jest Evelyn :)

      Usuń
    3. To mój ulubiony blog♥♥♥
      Mam dwa pytania i mam prośbę żebyś mi na nie odpowiedziała.
      1. Czy Evelyn to Kimberly?
      2. Czy Kim na Twoim drugim blogu wyjedzie i zostawi Jack'a czy skończy się HAPPY ENDEM?

      Usuń
    4. Na pierwsze pytanie odpowiedź będzie w trzecim rozdziale. Co do drugiego to na pewno wyjedzie. Co do Enda to jeszcze nie podjęłam decyzji :)

      Usuń
  3. Oglądałam bohaterów i chyba Evelyn to Kimi♥
    Jeśli Kimberly wyjedzie to przecież nie jest powiedziane że nie wróci albo że Jack do niej nie poleci.
    Osobiście wolałabym Happy end ponieważ Kim dużo przeżyła w młodości i przydałoby się jej trochę szczęścia z Jack'iem

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt jest boski *.*
    Chętnie wykorzystałabym jakiś z twój projektów, ale wolę używać własnych. Chociaż.. nigdy nie mów nigdy! Twoje projekty są śliczne, o wiele lepsze od moich, więc może kiedyś się skuszę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję
      Nawet nie wiesz jak mi miło!!!
      Twoje projekty też są rewelacyjne
      Nie dziwię Ci się że wolisz korzystać z własnych. No ale nigdy nie mów nigdy. Może kiedyś się skusisz, a ja Ci zaprojektuję.

      Usuń