sobota, 8 marca 2014

Moda do biura<3

Moda do biura<3

Moda do biura<3 by niezwykla

Witam wszystkie dziewczyny, które odwiedzają mojego bloga. To dla mnie wiele znaczy.
Ten projekt jest dla AleXandry Howard, która poprosiła mnie o strój dla sekretarki.
Na początku chciałam aby strój był granatowy (co się udało). Potem chciałam dodać jakiś kolor.
A więc myślę ,,Do granatu jaki kolor? Julia myśl myśl..." aż w końcu olśnienie!!! ,,No przecież czerwień"
Granat i czerwień no to oczywiście złoto!!! Buty też przydałyby się złote, ale nie było stonowanych złotych więc biel. No i takim o to sposobem wyszedł strój ,,Marynarska sekretarka".
Moim zdaniem strój jest inny i oryginalny jak dla sekretarki. 
A teraz mam wielgachną prośbę!!!
WSZYSCY, WSZYŚCIUSIEŃCY, którzy wejdą na ten blog niech skomentują ten o to post. Nie musicie, ale możecie pisać swoją szczerą opinię, ale możecie zostawić tylko ,,." (kropkę). Anonimy też mogą komentować, ale dobrze by było jakby się podpisali. Nie trzeba do komentarza kodu weryfikacyjnego, a więc szybko można postawić kropkę lub krótką opinię ,,opublikuj" i tyle. A ja będę wiedziała ile osób odwiedza blog. Potrzebuję tego dla tego bo mój blog dzisiaj kończy tydzień i chcę wiedzieć na czym stoję.
Na sam koniec chciałam bym polecić 3 blogi tej samej bloggerki, która ma wielgachny talent, ale teraz zrobiła sobie przerwę. Zachęćcie ją dziewczyny, żeby szybko do Nas wracała bo tęsknimy.
O to blogi Olivki B. N.
Ustawiłam je w kolejności od mojego ulubionego. Ale tak naprawdę wszystkie ubóstwiam, a więc to było ciężkie.
Pozdrawiam Olivię B. N. Martę Z. Nicol Andzię i AleXandrę Howard
Wasza Niezwykła000 (Julia)

13 komentarzy:

  1. Śliczne !
    A te kluczyki... awww <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za polecenie moich bzdur !
      nw jak możesz je czytać <3
      DZIĘKUJĘ <3 uwielbiam Cię ;)

      Usuń
    2. Przestań, nie ma za co!!!
      I jak jeszcze raz nazwiesz swój blog bzdurami to nie wiem co ci zrobię!!!

      Usuń
  2. Dzięki!!! Cieszę się, że Ci się podoba:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję <3
    to jest prześliczne ! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!!!
      Cieszę się że Ci się podoba:-D

      Usuń
  4. Piękny zestawik <3
    I zdjęcie Sell <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba zestawik<3
      Mina Sell skojarzyła mi się z sekretarką, która nie ma pojęcia co powiedzieć więc mówi ,,Idź dalej"

      Usuń
  5. Uuu Martą Z. to ja już od ponad miesiąca nie jestem... Kiedyś mi sie na wspomnienia zabrało i patrzyłam na komentarze, które dawałam jeszcze pod nikiem Marta Z. xD
    Projekt fajny :D Pod mój gust trochę nie, bo ja czarny xD Ale sam w sobie jest świetny :D
    No to jam czekam na kolejny post ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że od ponad miesiąca nie jesteś Martą Z.
      Ale ciężko zapamiętać nowy Nick no i Marta Z takie po prostu przyzwyczajenie.
      Dziękuję za szczerą opinię. W nst. zestawie postaram dodać jakiś czarny akcent w zależności co to będzie.

      Usuń
    2. Ale po co? Mi się podoba, tylko ja tego bym nosić nie mogła xD za wysokie szpile i brak czerni xD
      Bo wiesz... To co mi się podoba, to w co się ubieram i mój gust, to trzy różne rzeczy xD rób jak TOBIE się podoba! Nie mi :D
      Z tym Nickiem to masz rację. Przez pierwszy tydzień miałam napisane na karteczce i przypięte do tablicy, bo nie mogłam zapamiętać xD
      A zmienić znowu, mogę dopiero za 5 miesięcy, czyli w sierpniu xD

      Usuń
  6. Selenka i od razu moja uwaga przykuta hahah :D
    Mi osobiście bardzo się podoba taki zestaw! :) x

    OdpowiedzUsuń