sobota, 1 marca 2014

Pierwszy raz do Was piszę!!!

Hej<3

Jestem Niezwykla000, a tak mniej uroczyście to Julia.
Pierwszy raz założyłam bloga. Na początku chciałam pisać o KICK'u, ale zmieniłam zdanie bo po prostu się do tego nie nadaje.
Postanowiłam projektować stroje. Dla wszystkich bohaterek różnych blogów np. o KICK'u, LEOLIVII, VIOLETCIE, AUSTINIE I ALLY, ROSS'ie I LAURZE itd. itp.
Możecie pisać w komentarzach na jaką okazję potrzebujecie stroju i dla kogo. Możecie podać opis stroju lub gadżety jakie mają znaleźć się w zestawie.

MOŻECIE NA MNIE LICZYĆ<3

2 komentarze:

  1. Jeśli Ty się do czegoś nie nadajesz to ja jestem święta !
    Jestem pewna, że blog będzie rewelacyjny <3 zupełnie tak jak Ty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW dziękuję!!!
      Ale ja nie umiem pisać. Lubię czytać i komentować blogi, ale do pisania się nie nadaję. Już większą frajdę sprawia mi projektowanie:D
      Ale to miłe, że we mnie wierzysz.

      Usuń