wtorek, 11 marca 2014

Princess

Princess

Princess by niezwykla 


O to strój dla Ana Howard<3
Ania poprosiła o strój dla Kim z okazji Halloween. Kimi ma być księżniczką.
Ten zestaw przedstawia strój dla pięknej młodej księżniczki. Sukienka jest koloru łososiowego do tego obcasy, torebka i oprawa na telefon tego samego koloru.  Do tego są złote kolczyki ,,koła"i pierścionek z szmaragdami. Pazurki są koloru neonowej czerwieni (tak czerwieni nie pomyliłam się) z cekinkami. Usta są złoto-fuksji (fuksji-ciemny róż).
Włoski są koloru takiego samego co Olivia Holt ma włosy i złota duża korona jak dla księżniczki.
Mam nadzieję, że się podoba!!! Proszę o szczerą opinię<3
Pozdrawiam Niezwykła000



8 komentarzy:

  1. TO JEST BOSKIE *.*
    Wiedziałam, że ten projekt będzie niesamowity, ale nie wiedziałam, że aż tak..
    Nie żałuję tego, że dałam się tak szybko skusić <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwwwwwwwwww !!!!!!!
    To jest pikne < jak mój brat powiada >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę pikne?
      A ja miałam dylemat z tym różem.

      Usuń
  3. Project sam w sobie jest świetny ale jak dla mnie [każdy ma inny gust] to za dużo różu. Po prostu aż w oczy wali różowym xd
    I kolor sukienki jak na moje oko nie jest łososiowy bo łososiowy jest inny [chyba xd].
    A taki lakier muszę sobie kupić[neonowy] jest super :D
    Dobra lecę na rolki ;*
    P.s. Projekt jest super ale nie w moim guście xdddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz<3
      Szczerze mówiąc to w 100% nie jestem pewna czy to łosoś.
      Ta opinia wiele dla mnie znaczy!!! Też trochę nie byłam pewna z tym różem, no ale księżniczka to księżniczka.
      Super, że projekt jest super i super, że jest super szczera opinia<3
      (powtórzenie xd)

      Usuń
  4. Mimo iż wręcz nienawidzę koloru różu, to nie wypowiem się że kreacja mi się nie podoba. Bo jak dla mnie ona jest idealna! Taka bajkowa :D
    Zgodzę się z moją poprzedniczką, kreacja jest genialnie stworzona ale nie w moim guście :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki<3
      Nawet nie wiesz jak się cieszę, że są pisane szczere opinie<3

      Usuń