czwartek, 13 marca 2014

Przed kolanko!

Przed kolanko!


I o to strój dla Starunna, która nie prowadzi bloga o KICK'u, ale też prowadzi bloga i zamówiła zestaw, w którym miała znajdować się sukieneczka przed kolanko.
Sukienka jest z turkusowej koronki do tego jest czarne bolerko i czarne pantofelki.
Jest też ciemno zielona torebka w pepitkę dwie branzoletki i kolczyki.
Również jest futerał na telefon pazurki szminka i turkusowa opaska w złote kropki.
Mam nadzieję, że się podoba. Proszę o szczerą opinię.
,,Jeśli zestaw się podoba to pod każdym projektem jest jego nazwa i ,,by niezwykla". Można najechać na ,,niezwykla" i wchodzicie na polyvore na mój profil. Tam są moje wszystkie projekty. Jeśli się podobają wystarczy lajknąć. Dla Was jeden LIKE nic nie znaczy, a JA PRZYJEDNYM LAJKU JESTEM W SIÓDMYM NIEBIE."

3 komentarze:

  1. Awwwwwww *.*
    Skąd wiedziałaś, że o taki kolor mi chodzi???
    Ładne :) Mega ładne :)
    Pazurki są cudowne :D a torebka meeeega! :|)
    Nie wiem co jeszcza napisać... Hmmm...
    No, podoba mi się. Cóż więcej mogę dodać... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ma się talent xd
      Nie no żartowałam!!! Cieszę się, że Ci się podoba i, że kolor Ci pod pasował. Chciałam już dawno wykorzystać tą sukienkę, ale nie było okazji aż do teraz.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń