wtorek, 11 marca 2014

Złoty brzeg

Złoty brzeg


A więc o to mój drugi projekt w ciągu 24h.
Jeśli chcecie zobaczyć pierwszy projekt to zapraszam do menu->Marzec->10 mar (1)-> Black Lady (ten projekt ,,Black Lady" był dla niesamowitej Olivii B. N. [mam nadzieję, że się podoba])
Ten projekt jest dla Nicol Andzia, która chciała sukienkę na randkę Kim z Jack'iem nad morze.
Sukienka miała być do wyboru do koloru (czyli kolor prze ze mnie miał być wybrany [oprócz różu])
Kolor sukienki to turkus (mój drugi ulubiony kolor) plus do tego złote sandałki ściągnięte z Olimpu.
Torebeczka koloru sukienki, make up, pazurki turkusowo-złote, branzoletki dwóch rodzai, kolczyki i pierścionek z diamentami prosto z sargofagów egipskich.
Chciałam bym jeszcze podkreślić, że Nicol Andzia zamawia drugi raz u mnie projekt. Z pierwszego chyba była zadowolona jeśli zamawia drugi? Co nie?
Mam nadzieję, że z tego też będziesz zadowolona<3 Proszę o szczerą opinię. Choćby była negatywna biorę to na klatę.
I na koniec PRZYPOMINAM
,,Jeśli zestaw się podoba to pod każdym projektem jest jego nazwa i ,,by niezwykla". Można najechać na ,,niezwykla" i wchodzicie na polyvore na mój profil. Tam są moje wszystkie projekty. Jeśli się podobają wystarczy lajknąć. Dla Was jeden LIKE nic nie znaczy, a JA PRZYJEDNYM LAJKU JESTEM W SIÓDMYM NIEBIE."
Oczywiście nic na siłę! Jeśli nie chcecie nie lajkujcie, ja rozumiem :-D
Pozdrawiam Wszystkich moich obserwatorów i Wszystkie osoby, które komentują moje projekty<3 Wasza Niezwykła000

4 komentarze:

  1. \Jest genialny a ty jesteś wspaniała <3 bardzo ci dziękuje JESTEŚ WSPANIAŁA następny rozdział jutro a twój projekt w rozdziale w sobotę :* Wielkie Dzięki
    Andzia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK
      Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Tobie podoba się zestaw. Trochę nad nim główkowałm, ale w końcu wymyśliłam<3

      Usuń
  2. Ahh idealny zestaw na plaże! :)
    Fryzura, kolor sukienki to magia :3
    Bardzo mi się podoba to połączenie! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki<3
      Idealny zestaw na plażę...tylko dlaczego tak daleko do wakacji?

      Usuń