sobota, 12 kwietnia 2014

1, 2 or 3?

Hej, Hej!!! Dzisiaj zajrzałam do bardzo sławnego sklepu: Sheinside
I mam parę fajnych+śmiesznych ciuszków<3
Napisz w komentarzu, które Ci się najbardziej podoba ubranie z danej kategorii (są numerki)

Zaczynamy:

Bluzy<3

1.                                   2.                                 3.                              
Red Batman Print Dentate Hem Crop T-shirt pictures Dual-tone Painting The Tree of Life Print Sweatshirt pictures White Long Sleeve Graffiti Print Sweatshirt

Ulik                                   klik                              klik                         

T-shirty<3

1.                                 2.                                    3.
White Short Sleeve Parrot Print T-Shirt Blue Short Sleeve Palace Print T-shirt White Short Sleeve Cars Print Loose T-Shirt

klik                                klik                                    klik 

Sukienki<3

1.                                  2.                                  3.
Blue Sleeveless Rhinestone Hollow Pleated Chiffon Dress  White Half Sleeve Birds Print Loose Dress  Blue Long Sleeve Denim Contrast Chiffon Ruffle Dress

klik                                klik                               klik

Mi najbardziej podoba się:
Bluzy: 2
T-shirty: 3
Sukienki: 2

A Wam, co się najbardziej podoba? Napiszcie co uważacie o ubraniach!

Zapraszam na moje konto na polyvore

W następnym poście: Dramaty, filmy przy, których płaczę, a ty? Mój ulubiony film, który jest dramatem i krótka jego reklama to...

W nast-następnym poście: Buty z podeszwą jak traktor czy delikatne balerinki? Które są modniejsze?

10 komentarzy:

  1. Bluzy: 2
    T-shirty: 1
    Sukienki: 3

    Śliczna bluza nr 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.* moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG


    Jeśli masz czas i chęć to proszę Cię wpadnij na blog mojej przyjaciółki, ona dopiero zaczyna :D KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzy: 2
    T-shirty: 2 lub 3
    Sukienki: 1 lub 3
    nie mogę się zdecydować : )
    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu :) Obserwuje :D Zapraszam http://natalia8natalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;* Z wielką chęcią czyta się twojego bloga ;*
    Zaglądam tutaj codziennie i czekam na nowego posta :*
    Zapraszam do mnie i miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga ;) Odwdzięczę się!
    _________________________
    http://thisisourworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczne ♥
    __________________
    renia-zarowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cuudnee <3 Super blog :)

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 - bluzy, 2 - T-shirty, 3 i 1 - sukienki

    Świetny pomysł na bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam te film świetny <3

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń