poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Co jest w 2014 wiosna-lato najmodniejsze? - przekonacie się na moim blogu!

Hej, Hello i Salut

To są właśnie języki, którymi operuję płynnie. Czyli mój rodowy język polski, język angielski, którego uczę się od 6 roku życia i francuski, którego uczę się o wiele, wiele krócej niż ang. ale i tak dobrze mi idzie<3

Miałam wielgachny dylemat co Wam dzisiaj napisać, więc postanowiłam popisać o modzie<3

Co jest w tym roku wiosna-lato najmodniejsze, przekonacie się w moim poście<3

Lato i wiosna cóż jakie piękne pory roku, czyż tak samo nie sądzicie? 
Przeglądając najmodniejsze strony internetowe, magazyny plotkarskie i modowe zauważyłam trzy rzeczy. A o to one:

1). Kwiaty
2). Pastelowe kolory
3). Jeans 

Kwiaty są modne od Kwiatonatorów! Taki mały żarcik!


Kwiaty zapoczątkowały nowemu show! Kwiatowe kombinezony, bluzy w komplecie ze spodniami nosi cała śmietanka towarzyska polska. 

Tutaj mamy przykład

Jak spojrzymy na Katarzynę Zielińską można jasno zauważyć kwiaty (nie tylko w ręku) i pastelowe kolorki<3 Widać, że Kasia chce być na topie 24h.

Jeśli jakaś kobieta ma problem na jaki kolor pomalować paznokcie, to niech się nie martwi, bo Julia wkracza do akcji. Po pierwsze spójrz na fotografie, a potem nie zadawaj już pytań<3


Te właśnie kolory rządzą, a głównie z mojej obserwacji to Wata cukrowa i Baby blue<3


I znowu Katarzyna Zielińska, ona nigdy nie da o sobie zapomnieć!
Widzicie tą ,,cukrowo watową", ażurową sukienkę u Palomy Faith. Pięknie prezentuje się wraz z srebrnymi dodatkami. 

Od pięknych kwiatów, które kojarzą nam się z modą i piosenkarzem po pastele zapraszam do świata jeansu, gdzie będzie nasz ostatni przystanek na dziś.

Jeansy kojarzą się z zwykłymi prostymi spodniami, ale nie u mnie!

Boyfriendy spodnie najmodniejsze w tą wiosnę. Super spodnie mojego ulubionego kroju, ale nie dla osób niskiego wzrostu. One jeszcze skracają, na szczęście, ja nie mam takiego problemu<3

To są właśnie moje boyfriendy z Terranovy pokazane na modelce<3

Oprócz superowych boyfriendów z wojskowym paskiem i T-shirtem w moro, można założyć dla kobiet, które wolą klasę spódnicę jeansową ołówkową.
Bardzo mi się taka spódnica spodobała w H&M.

A o to Rihanna w takiej spódnicy i cała w jeansie<3

Kończąc post  wspomnę jeszcze o koszulach jeansowych cieniowanych.
Marka H&M




Na sam koniec piszę, że następny post będzie 1 maja jak się wyrobię, nic nie obiecuję.
Wtedy postaram się, żeby były 7 projekty, które zamówiła Nicol Andzia. Te projekty robię na POLYVORE. 
A tutaj jest link na moje konto na polyvore:

25 komentarzy:

  1. Baby blue mój faworyt tej wiosny :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały post <3 uwielbiam jeansy i pastele ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Może obserwuj za obserwuj?
    Odpowiedz u mnie ;)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fauny temat <3 świetnie napisany jak zawsze. Nie wiem co zrobiła, ale mogę czytać na tablecie :** świetne zdjęcia a najbardziej podoba mi się ta koszula :3 muszę sobie taką zakupić hahhaa czekam na nestępny :) według mnie powinnaś pisać boga z opowiadaniami <33 KC misia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki misia<3
      Ale się nie nadaję

      Usuń
    2. nadajesz się i to bardzo mogę się założyć, że miałabyś wiele czytelników. nie naciskam ale może się nad tym zastanów? Wiem, że nie chcesz pisać bo heyty (pisałaś kiedyś u mnie w kom ;)),a le każdy bez nich byłby nikim <3

      Usuń
  7. Super blog
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Mam nowy post dodałabyś komentarz?
    dla ciebie to tylko chwila.

    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, że miałaś ochotę wejść na mojego bloga,
    Tak, to conversy ;*
    Obserwuję
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post. B. ładne są pastelowe kolory do wszystkiego pasują :)Pytałaś o obs. ja już i czekam na uczciwy rewanż.


    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz bardzo ciekawe posty :)
    i wygląd bloga jest meega *-*
    może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. Obserwuję i czekam na rewanż zgodnie z propozycja ;)
    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. baby blue i wszelkie pastele! <3
    jasne ze mozemy obserwowac, ja juz i czekam teraz na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posty ciekawe i na prawdę fajny blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czytać tego rodzaju posty!

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pastele i kwiaty co zreszta widać w najnowszej notce na moim blogu,zapraszam :)

    P.S Obserwujemy?
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie cierpie kwiatowego printu. jest okropny
    moze obserwujemy??
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podobają leginsy w kwiatki. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Leginsy w kwiatki są fajne ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiaty dla mnie zawsze są na topie.
    Świetny post.
    fajny blog, obserwuję i liczę na to smao: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię jeans. :)
    Zgadzam się na wspólną obserwację, pod warunkiem, że zaczniesz. ;)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. podobają mi się takie kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń