niedziela, 20 kwietnia 2014

Obiecany post z butami!

I obiecany post z butami<3

Witam wszystkie bloggerki.
A tak między nami bloggerkami to pozdrawiam serdecznie wszystkie dziewczyny, które piszą blogi o:
-modzie
-opowiadaniach (na wszystkie tematy)

Zaczniemy od butów traktorów<3

Dziewczyna, którą widzimy na ilustracji jest modnie i na czasie ubrana. Ma kurtkę w stylu khaki, torbę ze skaju, widać skrawek koszuli w kratę i oczywiście sławne ,,Traktory"<3 (kojarzycie ten post?)
Jest jak największą bzdurą, że traktory mogą być tylko czarne!!! One mogą być colourfull<3

W niedzielę tydzień temu byłam w Arkadii ------------------------------->
Zaszłam do jakiegoś sklepu (nie pamiętam nazwy) i były Martensy we wszystkich kolorach tęczy<3

Widziałam również Vansy z nowej kolekcji


I moje ulubione buty czyli Conversy<3
     <3 <3 <3

Teraz takie małe pytanko...
                          
Oczywiście nic nie musicie lajkować ani udostępniać, tylko tak z czystej ciekawości pytam<3

Moim zdaniem, a trochę siedzę i obserwuję modę to uważam, że w Vansach noga wygląda jak płetwa. (Bez obrazy każdy wyznaje inną modę i każdemu podoba się co innego)

Trzeba przyznać, że balerinki zostały odstawione w kąt!!!
                                         

Teraz nasi rówieśnicy lub starsi czy młodsi noszą: Conversy, Vansy i Air Maxy (!)
                                    
To są teraz jedne z bardziej popularnych butów zaprojektowane przez Phila Knighta i Billa Bowermana

Zastanawiała się, któraś z Was dlaczego sportowe buty typu wymienionych powyżej stały się strasznie modnie?


Stały się modne, ponieważ są wygodne, drogie i są znanych firm.


Na rynek butów sportowych przy tym robiąc spore zamieszanie i konkurencję dla wyżej wymienionych firm są New Balance.


                                

Mają one podobno wielką przyszłość przed sobą, ale lepiej nie zapeszajmy.

A NA SAM KONIEC KRÓTKIE ŻYCZENIA

Życzę wszystkim bez wyjątku:
<3 Smacznego jajka
<3 Wesołego Alleluja
<3 Rodzinnej atmosfery przy stole
<3 Bogatego zajączka

Piszę już teraz życzenia bo nie wiem czy w święta napiszę jaki kolwiek post.
Ale jeśli będę miała trochę czasu to częściej będę wstawiała posty♥♥♥

         



19 komentarzy:

  1. super buty, ja bede miala air maxy ;)

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. martensy najlepsze na świecie :)

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Martensy są najśliczniejsze ♥

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post :) ja odkładam na maxy :) pomożesz ? Poklikasz? http://doorissbloog.blogspot.com/2014/04/sheinside-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka!
    Mam prośbę...
    Zrobiła byś post ze spodniami z wysokim stanem?
    Zastanawiam się nad ich kupieniem, ale nwm czy to dobry pomysł...
    Bardzo cię o to proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne nie ma sprawy<3
      Podpiszesz się kto prosi?

      Usuń
  6. Super post :)) wspominałaś o obserwacji ja obserwuję a ty ?:)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę podarowałaś sobie obscy, ale i tak niektóre wybrane przez Ciebie buty są ciekawe :)
    Wesołych Świąt życzę i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  8. no no świętne butki:) uwielbiam converse mam różowe wysokie:)
    obserwujemy? daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama bym jakieś dla siebie znalazła;)


    ps. a u mnie? A! na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tu ładnie :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz dryg do blogowania :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog:)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwacje,ja już obserwuję.
    Zapraszam do mnie http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo butów z tego posta mi się bardzo spodobało <3

    ___________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/my-favourites-movies-czesc-2.html + Jeśli to nie kłopot bardzo bym prosiła o kliknięcie w baner Persunmall. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. conversy są 1000 razy wygodniejsze niż vansy!
    http://iiga-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię wszystkie rodzaje butów , sportowe i eleganckie : D .
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Air maxy są bardzo wygodne.. Jeśli chodzi o vansy to sama mam 2 pary i jestem zadowolona z nich, także wybór należy do Ciebie.
    ps. moimi ulubieńcami są new blance :)

    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym kupić air maxy ale cena troszkę odstrasza :D prędzej czy później kupię :D bo nie mam butów sportowych:) mam różowe converse, są świetne i nie oddałabym ich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Air Maxy są przereklamowane.
      Też mam różowe conversy, białe w niebieskie kwiatki, białe na platformie i różowe sandały

      Usuń