wtorek, 1 kwietnia 2014

Podziękowania za wspólny miesiąc & nie tylko

Hello

Na początek parę śmiesznych gifów.




Tylko dlaczego akurat z Violetty? Średnio lubię ten serial.

Moda, co to jest? Czy istnieje definicja dla mody? Czy jest dla niej jakiś kod lub schemat?
Teraz trochę pofilozofujemy. Każdy ma inny przekaz słowa ,,moda", każdy inaczej rozumie to słowo.
Niektórzy rozumieją to jako wygoda, inni jako elegancja, jeszcze inni jako bunt, a jeszcze ktoś inny jako własne wypowiedzenie siebie. Ale po kim MY ubieramy się tak a nie inaczej? Oczywiście, jasną sprawą jest to, że wzorujemy się na projektantach mody, ale przepraszam bardzo; czy ktoś kiedyś widział cenę takiego stroju? Po prostu zer nie można się doliczyć, a gwiazdy. Gwiazdy filmowe, serialowe, reklamowe, celebrytki i inne sławne osoby. Przecież wzorujemy się na gwiazdach! Jak jakaś gwiazda rozjaśnia włosy, zaraz rozjaśnia jakaś sławniejsza gwiazda, potem te mniej, aż w końcu staje się na to moda i wszyscy rozjaśniają. Są oczywiście ludzie, których nie obchodzą różne nowe trendy, oni Wyznają Swoją Własną Modę. Nazywam takich ludzi WSWM. Do tych ludzi może należeć każda z Was. A na pewno ja należę do takich ludzi. Umiem ubrać się i do tego w tym stroju jest mój własny akcent. Coś co należy do mnie.

Żeby mieć swój akcent i, żeby można było trochę poeksperymentować zapraszam każdą do założenia konta na polyvore. To na prawdę nic nie kosztuje, a jaką daje frajdę projektowanie. Jeśli Wam się nudzi to zaprasza POLYVORE

Dzisiaj nie skończymy tylko na gdybaniu. Dzisiaj mój blog kończy miesiąc<3
Tak dokładnie 01.03.2014r. założyłam tego bloga. Kiedy zakładałam bloga w życiu nie spodziewałam bym się, że będę miała aż 6 obserwatorów, aż 10 zamówień i aż o wiele za dużo ludzi, którym podobają się moje projekty. Dziękuję, że ze mną jesteście.
To mój pierwszy blog i zdecydowałam, że będę tutaj pisała nie tylko o modzie lecz i o życiu, podróżach oraz różnych hobby. Ale i nie tylko, o wszystkim co mi wpadnie do głowy. Postaram się nie zrobić chaosu na tym blogu, ale nadal główną tematyką będzie moda. (Może trochę o gwiazdach...)

Dziękuję za wspólny miesiąc<3

                         
(Dziękuje nawet moja ulubiona postać z kreskówek
z dzieciństwa)

Tak o gwiazdach to zdecydowanie dobry temat. 
Dwie podobne z wyglądu dziewczyny, w podobnym wieku:

   Vs    
Olivia Holt 5 sierpnia 1997                             Dove Cameron  15 stycznia 1996

A teraz ich zdjęcia z bliska:
    VS    

Takie małe podsumowanie do Was<3

    Olivia Holt                        Dove Cameron

1. Która ma ładniejsze oczy?
2. Która ma ładniejsze usta?
3. Która ma ładniejszy kolor włosów?
4. Która jest zgrabniejsza?
5. Która lepiej się ubiera?
6. Która jest lepszą aktorką? (Dziewczyna kontra potwór i Z kopyta czy Cloud 9 i Liv i Maddie)
7. Której lepiej w makijażu?
8. Którą bardziej podziwiacie?
9. Która ma ładniejsze imię?
10. Która powinna dostawać więcej propozycji związanych ze swoją karierą?

Odpowiadajcie w komentarzach. Jestem bardzo ciekawa co myślicie o tych młodych gwiazdach. Szczerze odpowiadajcie bo moja ciekawość na temat waszego zdania o dziewczynach jest wielka<3
Jeszcze raz dziękuję za wspólny miesiąc<3

7 komentarzy:

  1. Widziała w necie ranking:
    http://www.theranking.com/olivia-holt-vs-dove-cameron_r60169
    Szczerze to nie wiem.
    Kiedyś wybrałabym Olivię ale nie interesuję się już KI (opowiadania to co innego), więc nie mam pojęcia kogo wybrać.
    Naprawdę z wyglądu wyglądają podobnie.
    Imię to ładniejsze ma Olivia a reszty to nw xd
    Gratuluje miesiąca :D
    Ostatnio ogl V :D
    Kiedyś jakoś nie za specjalnie lubiłam ten serial ale ostatnio jakoś mi się spodobał.
    Trochę denerwują mnie te małe dzieci ogl ten serial ale nic na to nie poradzę xd
    Moim zdaniem to kiedyś dzieci ogl bajki a nie seriale dla nastolatków xd
    Ludmiła i Fedrico *.* :D
    Uwielbiam Fede <3 XD
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Ja jako wielka fanka Olivii na wszystkie pytania odpowiadam Olivia..

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł, ale super post! Wspaniale napisany! Na pytania odnośnie wyglądu: zdecydowanie Olivia. Ale jeśli chodzi o aktorstwo to lepsza jest Dove:)
    Zajrzałabyś na mojego bloga?
    http://sparkle-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie olivia ;)
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od 1 do 10 zdecydowanie Olivia Holt jest najlepsza naj najnaj lepsza ;)
    Pozdro Julka ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie pod każdym względem lepsza jest Dove

    OdpowiedzUsuń