czwartek, 17 kwietnia 2014

THE IMPOSSIBLE



Witam w filmowym świecie

Chciałam bym polecić film. Nie jest nowym filmem, ale jest nieziemski. To mój ulubiony film<3
Jeśli lubicie dramaty to gorąco polecam film:
(transparenty proszę)

,,Niemożliwe"

W tłumaczeniu na język angielski The Impossible.


Streszczenie filmu
Henry i Maria to brytyjskie małżeństwo, które wraz z trójką synów, postanawia spędzić Święta Bożego Narodzenia w przepięknym zakątku w Tajlandii. Wkrótce jednak ten raj na ziemi zostaje spustoszony przez niszczycielską falę Tsunami. Maria i najstarszy syn, Lucas, cudem się ratują, choć kobieta zostaje ciężko ranna, i w trakcie wędrówki przez zalane tereny, powoli traci siły. Lucas, nie mający żadnych wątpliwości, że reszta rodziny nie żyje, stara się zachować przytomność umysłu i opanowanie. Większość filmu oglądamy właściwie z perspektywy tego dwunastoletniego chłopca, który w bardzo krótkim czasie przechodzi przyspieszony kurs dojrzewania.

Jest to jedyny film przy, którym kiedy kolwiek płakałam.
Opisuje prawdziwą kochającą się rodzinę<3

Parę zdjęć zachęcających obejrzenie filmu!

Szczęśliwa rodzina, która nie ma pojęcia co ją czeka.

Wspaniała aktorka została dobrana do tego filmu<3

Film nosi tytuł ,,Niemożliwe" chyba dlatego, że było niemożliwe, żeby cała rodzina przeżyła.

Ratuje synów ryzykując własnym życiem<3

Bardzo dużo przy filmie towarzyszy emocji!

Lecz najważniejsze jest, że film kończy się Happy End'em.

Film pokazuje troskliwego syna, który przez fragment filmu myśli, że stracił całą rodzinę.


Ratunek obcego dziecka.

Pomoc miejscowych

Misja znalezienia syna nieznajomego.

Przypadkowe spotkanie braci.


Ból podczas operacji rodzicielki i żony.

Zdjęcia są powstawiane po kolei według wydarzeń. A więc pi razy drzwi można domyśleć się co będzie.
Serdecznie jeszcze raz polecam. Naprawdę film jest godny każdej uwagi.
Tutaj jest link gdyby ktoś chciał obejrzeć 

Nawet jest piosenka Impossible
Niemożliwe





17 komentarzy:

  1. Byłam na tym w kinie! :D
    Naprawdę świetny film ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest, oglądałam ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam,cudowny jest! :)
    obserwuję
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć.

    http://pasjonatiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty o filmach bo sama nigdy nie wiem co oglądać, a jestem co do filmów strasznie wybredna:)
    Obseruję i zapraszam do mnie http://maayhappy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam, ale chciałam obejrzeć.

    Obz za obs. Okk. Ja juz. Czekam na rewanż.

    red-apple-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę muszę sobie włączyć ten film :)
    miałam do niego iść ale wyszło jak wyszło :)
    moze wspólna obserwacja? masz świetnego bloga :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już obserwuję liczę na rewanż :)

      Usuń
  9. film jest świetny. :)))
    oglądałam z 3 razy.

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pytałaś czy obs za obs :) ja już , teraz ty ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku... ten film jest cudowny! ♥
    Pytałaś o wspólną obs - ja już :)

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. już obserwuję ;) dziękuję za komentarz x

    OdpowiedzUsuń
  13. plakalam po tym filmie :C

    Poklikasz u mnie w linki? Proszę pomóż spełniać dalsze marzenia !
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham ten film <3
    obserwuje
    http://aabouteverythingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post :)
    http://www.summerwine.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też oglądałam ten film, bardzo mi sie podobał :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń