sobota, 24 maja 2014

4 smaki kaw Douwe Egberts

Cześć<3

Czy w dzisiejszym poście spotkam jakiegoś smakosza kaw?


Ja osobiście jestem od niej uzależniona i potrafię wypić dziennie 4/6 kaw.
Nie oszczędzam na kawie bo bardzo ją lubię i dla mnie ona powinna być z wyższej półki. 
Często piję kawę z Jacobs, również też degustuję kofeinę z Tchibo ze słoniem na opakowaniu, która ma 100% arabici. Tchibo w ogóle jest jedną z lepszych firm jeśli chodzi o kawę i mam nawet z niej express. Ogólnie bardzo lubię eksperymentować z kawami, lecz gdy moje kubeczki smakowe ,,poznały" Douwe Egberts zostały jej ,,fanami".
Pierwszym smakiem kawy z jakim się spotkałam i najlepszym to karmel. Nie będę obiektywna, ponieważ się w jej smaku zakochałam. Jeszcze przed spróbowaniem tej kawy czytałam różne komentarze, że ta kawa jest niedobra i tak dalej, lecz gdy kolega ją kupił to teraz ani trochę się nie zgadzam z tymi komentarzami.
Naprawdę bardzo dobrze czuć aromat karmelu, ale nie jest jakimś ,,lepem".
Następnie sama kupiłam tej firmy kawę tylko o aromacie czekolady. Niebo w gębie jak to się mówi.
Była idealna do np. zachcianki na czekoladę. Jeśli często macie zachcianki typu tabliczka czekolady, to sięgnijcie po ten smak kawy i koniec dylematów.
Trzecim smakiem w mojej skali jakości i smaku jest wanilia. Nie jest słodka jak poprzednie smaki kaw, lecz bardzo dobrze czuć ładny aromat wanilii. Ta kawa bardzo dobrze działa rano, ponieważ jej smak jakby trochę ,,orzeźwia" i nadaje dniu spokoju i harmonii.
Ostatnim z 4 smaków choć nie najgorszym jest orzech. Jest to smak orzecha laskowego, który jest bardzo dobry, choć w porównaniu z innymi smakami nie aż tak. Mi osobiście każda kawa bardzo smakuje z Douwe Egberts, ale mam te lepsze i te gorsze. Mało mi w orzechowym smaku podobał się ten słaby aromat, którego w porównaniu z innymi smakami było jakoś mało.
A więc jeśli jeszcze nie próbowaliście żadnej z tych kaw to gorąco je polecam jak słonko w Brazylii mocno grzeje<3 

Moja ocena smaków kaw:
1. Smooth Caramel
2. Enticing Chocolate
3. Delicate Vanilla
4. Roasted Hazelnut

Jeszcze raz polecam naprawdę dobre kawy i proszę nie patrzeć na ceny, ponieważ liczy się jakość a nie cena. A jakość jest naprawdę bardzo dobra.

Dzisiaj jest dopiero 24 maja, ale nie zdążę wcześniej wstawić posta, dlatego już życzę wszystkim mamom najlepszych życzeń z okazji Dnia Mamy (26.05.2014).
Nie zapomnijcie mamusiom złożyć życzeń.
Ja mojej mamusi już kupiłam prezent, czyli koszulę z H&M, storczyka i będę ,,lepiła" album specjalnie dla rodzicielki. 
Życzcie mi powodzenia z tym albumem bo z talentem plastycznym mam na anty chociaż mam 6 z tego przedmiotu ;-O Może wstawię zdjęcia tego albumu i mojej pracy przy nim?
Pożyjemy zobaczymy<3

Pozdrawiam Julia<3

28 komentarzy:

  1. Niestety ja za kawą :) Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem uzależniona od kawy :) to dobrze, już wiem do kogo będę mogła się zwrócić, jakbym szukała dobreej kawy :) dzięki, że wpadłaś obserwujemy? Napisz odpowiedź u mnie zapraszam :) http://liiifelove.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubie waniliowa czesto kupuje
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami nie wyobrażam sobie dnia bez kilku filiżanek, czasami w ogóle jej nie piję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam kawę.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie jestem na etapie odstawiania kawy ze względów zdrowotnych:( ale ją uwielbiam sam smak jest nieziemski, moja ulubiona to z Costa i syropem piernikowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mniaaam pyszne te smaki tych kaw, muszę spróbować! :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. starsznie lubie kawe czekoladową Douwe Egberts :))
    obserwujee i zapraszam do mnie ;*
    www,greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja piłam kiedyś czekoladową i się zakochałąm ♥
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie piję wgl kawy :/ Czasem podoba mi się jej zapach jak jest taki "inny", ale częściej mnie odrzuca :/

    OdpowiedzUsuń
  11. No i oczywiście Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz na moim blogu :)

    Pozdrawiam ^^ http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę kaw.
    Jaka by nie była to i tak nie cierpię :D
    Dziwię się, że znajomi piją, ale o gustach się nie dyskutuje :D
    Na dzień matki również coś przygotowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie piję kaw, ale post jest świetny. Życzę powodzenia z tworzeniem albumu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wielkim kawoszem,właśnie teraz też popijam :)
    Bardzo lubię karmelową i orzechową jeśli chodzi o smakowe :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. miło się czyta twojego bloga :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawy zapowiadają się świetnie, chodź ja ich nie piję ;)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię na swoim blogu do LBA! Więcej informacji u mnie :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice Blog you have here! perhaps we could follow each other? Follow me and I'll follow you back for sure :)

    xx
    http://tishaarnaldo.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post :)))

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kawa jest FUUUUU chyba, że rozpuszczalna Nesca I Love It pije po kilka razy dziennika, a mama później dziwi się dlaczego nie śpie :) KC misia :** dwaj coś nowego

    OdpowiedzUsuń


  21. wolę herbate ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kawę, tej aczkolwiek nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za kawami ale kto wie :)

    Obserwuję
    Klikniesz w linki ? Pierwsza współpraca
    http://madameblossom.blogspot.com/2014/05/shorts-are-girls-best-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kawę, ale ograniczam jej picie do jednej dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja kocham kawe :D jedna dzienna i mniam!
    Powodzenia :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ zapraszam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń