czwartek, 1 maja 2014

7 zamówień i 2 miesiące

Witam

Jak w każdym normalnym życiu następują zmiany większe i mniejsze, a nie ,które są takie małe, że aż niezauważalne. W moim życiu wiele się zmieniło. Zaczęłam pisać bloga, a przez to piszę co raz lepsze wypracowania z j.polskiego. Piszę lepsze wypracowania, bo ok. 2 razy w tygodniu wstawiam posty, w których wypadałoby coś napisać. Samo prowadzenie bloga było dla mnie wielką zmianą. Zaczęłam najpierw czytać moich rówieśniczek blogi i opowiadania, a potem pomyślałam: ,,kurczę, a może i ja spróbuję" i tak się stało. 
Najpierw zaczęłam projektować ubrania dla bloggerek, które pisały opowiadania. Tych zamówień było może 10, albo coś około tego. Następnie zamówienia się skończyły, a wraz z utratą zamówień i posty. Zaczęłam obserwować bloggerki, które pisały o swoim codziennym życiu, o hobby i zainteresowaniach. I tak jakoś wyszło, że ja też stałam się taką bloggerką. 
Teraz jedna z moich byłych, stałych klientek złożyła zamówienie na aż 7 strojów dla Olivii Holt (prowadzi bloga o KICK'u)
O to 7 linków do tych strojów, które z prośby klientki są wygodne, nie ekstrawaganckie i modne jak dla nastolatki.

7 linków + opisy strojów<3

London 12.03 szkoła
Jest to strój inspirowany flagą Wielkiej Brytanii. Luźny sweter z flagą W.B i do tego legginsy tego samego motywu. Trampki Conversa, torebka, futerał na telefon, okulary przeciwsłoneczne i zegarek są (też) z motywem flagi. Pierścionek i długi złoty kolczyk znakomicie prezentują się z tatuażem na palcach i fryzurą. Nie zapomnijmy o bordowym staniku sportowym pod swetrem<3

Jeans is my live
Jeans to teraz największy show ciał. Dla młodej dziewczyny trampki Conversa z wycieranego jeansu i do tego plecak tej samej tonacji, to raj. Koszula jeansowa z podoszywanymy różnymi stawkami granatowego materiału i pocieniowane jeansy plus do tego pod koszulą granatowy stanik. Można delikatnie podkreślić oko błękitnym cieniem, a paznokcie pomalować na niebiesko w czarne ptaki. Nie zapomnijmy o futerale z motywem lakieru do paznokci i o grzecznej fryzurce typu ,,brond".

Jeans i Jeansik
Przy długa koszula cieniowana i do tego białe spodnie z delikatnym cieniem błękitu fajnie prezentują się z czapką z daszkiem z napisem ,,Los Angeles". Wielkie niebieskie słuchawki, torba polakierowana i błękitne paznokcie są niczym w porównaniu z obcasami w kropki. Skromny naszyjnik, paręnaście bransoletek i fryzura typu ,,pofalowane" idealnie komponują się wraz z kompozycją.  

Trzy warstwy do nieba
Strój się składa jak sama nazwa mówi z czerwonego sportowego stanika, luźnej bluzki typu flaga USA i koszuli ciemno granatowej w wręcz nie widzialne białe paski. Górę podkreślają czerwone spodnie ze skaju i buty za kostkę z frędzlami i czaszką. Chustka i torba są kolorystyki flagi USA, a biżuteria podkreśla walory stroju, a przede wszystkim wielki wisior. Czerwone usta i paznokcie z flagą USA odkreślają biżuterię na rękach. Można również założyć dla szpanu czapkę z pomponem. 

Wojskowa Kicia
Kobiety lubią być i żyć w stylu buntowniczki, ten strój jest idealny. Bluza koloru zgniło-zielonego i czarnego dobrze prezentuje się z czapką z daszkiem w stylu wojskowym. ,,Kicia" jest z tond, że legginsy przedstawiają wielką panterę. Trampki są w stylu moro z ćwiekami i neonowo zielonymi sznurówkami. Dość sporawa torba koloru zgniłej-zieleni idealnie prezentuj się z neonowo żółtymi paznokciami i rękawiczkami bez palców. Brelok z pułkownikiem jest razem z dodatkiem futerała. Cienie wojskowe i morowe pięknie podkreślają brązowe lub zielone oczy.

Mundurek szkolny
Szary sweterek typu męskiego i czarna koronkowa bluzka ładnie prezentują się z szarymi spodniami z kropkami czarnymi. Sportowe biało-szare buty podkreślają apaszkę we wzór Burbberego(<3). Parę bransoletek, biało-czarne paznokcie w kropki i srebrny męski zegarek, który jest na topie wśród kobiet. Mała torebeczka szaro-piaskowo-brudnoróżowo-biała pięknie prezentuje się z niskim kucykiem.

Brytanka
Granatowa koszula z czerwonymi mankietami ładnie prezentuje się z bordową apaszką i czerwonymi spodniami we wzory w kwiaty. Granatowa czapka skaytówka, ładnie podkreśla polokowane włosy. Zwisające kolczyki, pierścionek i bransoletka podkreślają paznokcie typu flagi W.B. Glany są granatowe i zamszowe, a plecak w flagi Brytanii. Usta są ostro bordowe, a oczy podkreśla granatowa kreska. 

Nicol Andzia (czyli osoba, która zamówiła te projekty) mam do Ciebie prośbę. Z powodu, że zrobiłam dla Ciebie 7 projektów chcę abyś zareklamowała mój blog, a pod każdym postem pisała, że to ja Niezwykła zaprojektowała ubrania i mój link bloga. Od 28.04.2014 już tylko Niezwykła. Chyba wiele nie żądam za to, że zaprojektowałam Ci tyle projektów.
Mam nadzieję, że się dogadamy.
PS. W razie nie spodobania się, któregoś projektu, proszę abyś zgłosiła, a ja od nowa zaprojektuję.
PSS. Ale mam nadzieję, że takiej sytuacji nie będzie.


Dzisiaj akurat tak wychodzi, że mój blog kończy 2 miesiące.
Jestem z tego dumna.

2 miesiące

Żegnam i do następnego posta!!!





30 komentarzy:

  1. świetny post, gratulacje ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Wszystkiego najlepszego hahha nie no duzio weny i pomysłów <3
    2. Dziękuje za projekty są idealnym odzwierciedleniem głównej bohaterki. Dziękuje ci bardzo jestem Ci za to ogromnie wdzięczna wiek ile pracy musiała w to włożyć i bardzo się cieszę, że mi go poświęciła. Stroje jęk najbardziej mi się podobają są niesamowite. Najbardziej podoba mi się "mundurek szkolny" i "brytanka". Jeszcze raz dziękuje ci z całego serca za twoja pracę <33333333
    3. Zawsze gdy używał am twoich projektów poszłam, że to ty je wykonała i nie zamierzam tego zmieniać :*.
    Jeszcze raz baaaaardzo ci dziękuje KOCHAM CIĘ MISIA :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o obserwację, ja już ;-)
    Teraz Twoja kolej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... super, ale w moim poście nie było żadnych i nie ma zdjęć.
      Spamy nie są mile widziane!!!

      Usuń
  5. Dziękuje za szczery komentarz. Bardzo takie lubię.
    Jednak nasze style chyba bardzo się różnią, ale to dobrze! Bo każdy powinien wyrażać siebie przez ubranie a nie naśladować ślepo kogoś.
    Ciekawe stylizacje wykonałaś. :)
    Chętnie zaobserwuje taka szczerą osobę. Ponieważ sama taka jestem i cenie to u innych ludzi.

    Pozdrawiam.
    mozedzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. :)
    Ja już obserwuję. :) Liczę na rewanżyk. :D
    zapraszam do siebie: www.raspberryandhair.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu różowo <3

    http://illuminat3night.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, pozazdrościć Ci zamówień.
    Gratulacje i powodzenia
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) Piękne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie mam problemów z wypracowaniami i myślę że blog bardzo mi pomaga.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję , że wytrwałaś. Widać, że pisanie postów idzie Ci coraz lepiej! :)
    zapraszam

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa i jasne, że obserwujemy ;) ja już i teraz czekam na Ciebie ;)


      positivelittlethink.blogspot.com

      Usuń
  14. świetny blog :**
    co powiesz na wspólną obserwacje ? napisz u mnie w kom :))
    http://anciak3140.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jeśli masz pisać takie komentarze to w ogóle nie pisz!

      Usuń
    2. Na tak, zapomniałam, że formułka "Fajny blog, zapraszam do mnie" się lepiej sprzedaje. :))

      Usuń
    3. Nie bądź wredna tylko zrozum, że taki komentarz jest dla mnie bezwartościowy!

      Usuń
    4. Fakt. *knock knock* tu XXI wiek. Każdy komentarz jest wredny, a jego autorzy to hejterzy. Nie próbuję z Tobą walczyć, więc po co ta agresja. :) Nie krzyczymy (!).
      Pozostawiam nas w spokoju i harmonii, życząc miłego dnia i więcej chill'u. Dobranoc.

      Usuń
    5. Dobrze, nawzajem Dobranoc.

      Usuń
  16. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zdecydowanie nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ::) może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post ;) spoko pomysł z tymi kolorami :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję dwóch miesięcy prowadzenia bloga! :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, ze nie ma zdjęć albo chociaż jakiś szkiców. Łatwiej byłoby się odnieść do tych projektów.
    Klikniesz w link w ostatnim poście? Może obserwacja? Serdecznie zapraszam.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kliknąć w linki. Tak trudno przeczytać w poście.

      Usuń
  20. Już obserwuję :D Dzięki za komentarz :)
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post , myślę , że zagoszczę tu na dłużej : D . + Obserwuje i zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń