niedziela, 4 maja 2014

Deser z granatu - zdrowy podwieczorek

Witam, witam


To ja Julia<3 I dzisiaj opowiem o mojej pracy z przyrody. A więc tak.. Pani kazała nam wymyślić własny przepis na temat zdrowego podwieczorka. Aha... OK to będzie ciekawe, ponieważ podwieczorek mieliśmy robić w szkole. Już nie powiem nawet jaki był bajzel (hi, hi, hi). Pracowaliśmy w parach, ale ja osobiście wolałam solo. Lubię być niezależna. Czy mój deser był dobry? Chyba przepyszny, bo koleżanka zjadła prawie pół♥♥♥ No to co chcecie przepis...daję!!!



Dlaczego mój podwieczorek jest zdrowy?

Podwieczorek – deser z granatu

W skład wchodzi:

  • 1 granat
  • jogurt naturalny 200 g.
  • mus bananowy z dwóch bananów
  • ciastka musli z gorzką czekoladą
  • syrop klonowy
  • 2 listki mięty

Mój podwieczorek jest zdrowy, ponieważ występuje w nim owoc granatu, który ma dużo witaminy C.

  • Granat
Granat ma wiele funkcji zdrowotnych takich jak:
zwalczanie chorób serca i układu krążenia. Również łagodzi stany zapalenia i przeciwdziała powstawaniu nowotworowych.
W starożytnej Grecji i Egipcie ten owoc był nazywany ,,Rajskim Życiem”, ponieważ przedłuża życie.

  • Jogurt
Śmietanę zastąpiłam jogurtem naturalnym, ponieważ jest naturalny i bogatszy w minerały i witaminy oraz ma mniej kalorii. Również jest pozbawiony z nadmiernej ilości kwasów tłuszczowych.

  • Banany
Mus bananowy – czyli banany dają poczucie sytości mają dużo potasu oraz obniżają ciśnienie.

  • Ciastka musli z gorzką czekoladą
Ciastka musli dają energię, a gorzka czekolada działa anty-nowotworowo i poprawia naszą pamięć.

  • Syrop klonowy
Ma znacznie więcej związków zdrowotnych niż miód.

  • Mięta
Dla dekoracji i aromatu.




Z góry fotka<3


Polecam jak słonko w Brazylii w lato na słońcu!


Jaki jest kolorowy :-)


Better job from the nature and tastiest of everyone


30 komentarzy:

  1. Na pewno kiedyś spróbuję wykonać ;)

    http://snowgangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    pisałaś u mnie na blogu zapytanko. A więc: skontaktuj się na maila, wtedy pogadamy i wszystko wytłumaczę. :) Robię wyglądy blogów tak jak np. Oliwii z komentarza powyżej ;) i innych blogerką. Możesz napisać na maila a wtedy Ci wykonam wymarzony design bloga! ;p

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaam.
    Wolę właśnie zdrowsze niż słodkie.
    Uwielbiam Granata <3
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaaammm <3
    Muszę kiedyś zrobić :)
    xoalonexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmm pychotka ;*
    pytałaś sie o Artura i Dominkie, obydwoje idą dalej ;)
    może wspólna obserwacja ?
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. smakowicie wyglada niestety nie lubie granata wiec ... nie dla mnie hehe
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pysznie! Muszę spróbować taki zrobić. ^^

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Deser wygląda pysznie :)
    Obserwuję :)

    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale apetycznie wygląda, tym bardziej, że uwielbiam granaty :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!
    Mogłabyś mi poklikać w linki w najnowszym poście?
    Dla ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy ;)
    Napisz w komentarzu jak mogę się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :3

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta aplikacja to ENDOMONDO. :) Jest w treści posta.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry mogłam ominąć lub zapomnieć♥♥♥

      Usuń
  14. Pysznie wygląda :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. MMm pycha ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny deser, bardzo pomysłowy:)
    Może wpadniesz do nas?

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. good review, thanks for sharing
    do we follow?
    let me know and I'll follow you back
    kss
    new post:
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/05/lilac-white-outfit-for-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra to wygląda. ;) Chciałabym taki podwieczorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great recipe!
    Delicious :)
    http://www.summerwine.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. az zglodnialam :D
    moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie sweetaśne <3
    wiesz, ze spróbowałam zrobić i chyba się otrułam ? Świetnym kucharzem nie zostanę, bo osobne składniki są pyszne, ale jak JA je połączę... Bumm.
    ;D
    Hah czekam na następnego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy blog ;) skoro zaprosiłas to zajrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Pysznie wygląda ten deser ;)
    edyyyyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym zjadła, wszystko co lubię w nim jest <3 :D

    OdpowiedzUsuń