piątek, 9 maja 2014

Tylko miesiąc do urodzin - sweet focie mojego pieska

Cześć Misie<3

Na początek Sweet focie mojego pieska<3



Mój przyjaciel w słuchawkach<3


Mój piesio w czarnym kapeluszu z siatką<3


Mój przystojniak w krawacie<3


Mój brudasek wszedł do pralki<3

Mój ,,czyścioszek" jest rasy chihuahua, maści kawa z mlekiem i wabi się Scooby-Doo. 
Tak jak główny bohater mojej ulubionej kreskówki z dzieciństwa!

Jest to taki luźniejszy post, ponieważ za miesiąc moje urodzinki<3



Która dziewczyna by nie marzyła o takim torcie...



Aż szkoda go zjeść



Najpierw zrobić makijaż czy zjeść tort? (hi, hi)



To jest tort z temperamentem 



Pomysłowość przechodzi samą siebie!!!



Koniec o tortach, kto by nie marzył o takim przyjęciu niespodziance?


Bliscy tej osoby musiały się napracować<3 


Do następnego pościka<3

PS. Cały spis postów znajdziecie obok notki<3 

26 komentarzy:

  1. Mimo, że do urodzin jeszcze trochę, to życzę Ci wszystkiego co najlepsze ! <3
    Fajny pościk i blog !
    xoalonexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedwczesne najlepszego !
    Psiak niesamowity <3 Ja też bardzo lubiłam tą bajkę chociaż wolałam Clifforda ( czy jak to się tam pisze )
    Poszukuje osoby która zrobi mi tło na bloga i ogółem go podbajeruje pisz ; )
    http://bajeerancko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie<3
      Ja nie umiem takich rzeczy, ja nawet u siebie czegoś takiego nie zrobię<3

      Usuń
  3. Fajne torty :) Ja mam 24 maja urodziny :p
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką imprezę jak na ostatnim zdjęciu to bym chciała. :)
    Śliczny psiak. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pies w pralce - hahahahha genialne zdjęcie :D
    ten tort z niebieską kokardą wygląda smakowicie i uroczo :)

    jak-wloczykij.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałam do cb email prosze odpisz na niego w miare szybko
    ps. super psiak :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również obserwuje ;)
    http://czescdomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że obserwujesz i nie skomentujesz posta tylko pozytywy Twojego bloga! (to był sarkazm)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd możesz wiedzieć czy jestem ładna, czy nie jak nie ma tutaj mojego zdjęcia. W ogóle na moim blogu nie ma moich zdjęć.

      Usuń
  9. Słodki psiak ♥ Jak dla mnie to ostatni tort najlepszy ^^

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta... ostatni tort jest oryginalny.

      Usuń
  10. świetne zdjęcie pieska w pralce :)
    może obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia :) Ogólnie bardzo ciekawy blog ;)
    http://ourstylizations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam dużo marzeń <3
    http://zaaczaroowanaa.blogspot.com/
    pytałaś o obserwację ; ) ja już teraz ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetneee ;) http://gaaandzia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki słodki piesek :) chciałabym mieć takiego :)

    OdpowiedzUsuń