czwartek, 12 czerwca 2014

Prawdziwa miłość, czy wielka kariera?

Cześć misie...

jestem świadoma tego, że zaniedbuję trochę bloga, ale czerwiec to mój ulubiony miesiąc i wprost nie mogę oprzeć się wyjść na dwór.
Tak tylko szybko streszczę co tam u mnie słychać. A więc... dzisiaj jest dyskoteka u mnie w szkole, ale nie chce mi się iść<3 Są eliminacje między klasowe w koszykówkę dziewcząt i do jutra są wystawiane oceny. Nic ciekawego...
Dzisiejszy post brzmi "Prawdziwa miłość, czy wielka kariera" ten post nie brzmi tak bez powodu, ponieważ zainspirowałam się "romantyczną" sytuacją Liliany i Jakuby pracującego pod pseudonimem "Jacob". 
Pewnego dnia gdy oglądałam ścinki pytań zdanych od internautów do trójki finalistów Project Runway Poland I, pojawiło się pytanie do Kuby o treści:"Prawdziwa miłość, czy wielka kariera?"
Jak myślicie co odpowiedział "skromny" (czujecie ten sarkazm?) Kuba?
Odpowiedział "Wielka Kariera, miłość to miłość - przelotne uczucie"

Nom w sumie to mnie nie zszokowało bo po nim bym się tego spodziewałam, ale ja osobiście odpowiedziałabym prawdziwa miłość, bo taka szczera miłość bywa raz w życiu, a kariera albo jest non stop albo w ogóle jej nie ma.



"Mówi się, że miłość jest ślepa. Wierzcie mi, to zupełne kłamstwo - nie ma niczego bardziej widzącego niż prawdziwa miłość. Niczego. Jest ona czymś najwyraźniej widzącym pod słońcem. Poświęcenie jest ślepe, przywiązanie jest ślepe, pożądanie jest ślepe - ale nie prawdziwa miłość. Nie popełnij błędu i nie nazywaj tych uczuć miłością". 
Anthony de Mello



23 komentarze:

  1. Też się strasznie zdziwiłam O.o no ale ludzie sami wybierają swoją ścieżkę życia :*** ja też kocham ten miesiąc słońce i wg. Oceny Hugh... będzie u CB pasek?

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie tylko Ty zaniedbujesz bloga bo i ja również :(
    Czerwiec to cudowny miesiąc i moim zdaniem nie ma co marnować czasami tak pięknych i słonecznych dni na pisanie posta na blogu tylko lepiej spędzić dzień na dworze zdrowo :)
    świetny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog. Fajnie się czyta. Obserwuję. ;)
    + dziękuję za kom na moim blogu ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądałam ścinek pytań do nich, ale teraz przeżyłam wieki szok! Tego bym się nie spodziewała.

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też aż nie uwierzyłam ... No ale cóż... Ja chcialabym poznac kiedys moje prawdziwe : kochanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny wpis!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)))
    OBS=OBS?

    Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :)
    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola guapa! gracias por comentar en mi blog me gusta el tuyo!! gran reflexión sobre el amor y totalmente cierta! te sigo y te espero si te apetece!
    susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog :D
    Świetnie się go czyta^^
    Ja już obserwuję ;)
    Mogę liczyć z twojej strony na to samo? ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli świetnie spędzasz czas do dworze, to nie ma co się przejmować :)
    Jak ja często zadaję sobie to pytanie. I za każdym razem uświadamiam sobie, że wolę karierę, bo miłości nie ma, jest tylko dobry seks.
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh! Zachowanie Jacoba'a mnie irytowało!
    Lilka genialna. Również uważam, że prawdziwa wielka miłość zdarza się raz, dwa razy w życiu. Pozdrawiam.
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Jacob czasem mnie denerwował. Byłam za Maćkiem, chciałam żeby wygrał, ohh no niestety :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. prawdziwa milosc zdecydowanie :P
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja by się spodziewała takiego tekstu po Jakubie, bo w końcu robi z siebie takiego gwiazdora, fakt faktem nie wykluczone, że jak już go taka prawdziwa miłość dorwie to przepadnie w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po nim się tego spodziewałam, jest szczery do bólu :O
    Ja oczywiście wybrałabym inną odpowiedź :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. lepiej korzystać z ładnej pogody zamiast siedzieć przed komputerem :) a odnośnie twojego pytania sądzę, że każdy marzy w głębi duszy o miłości ;)
    http://etnopsyche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy człowiek jest zraniony, czuje w sobie tylko złość i ogromną niechęć do tego uczucia. Może właśnie dlatego Kuba tak powiedział. Jak wiadomo - faceci uwielbiają pozować na twardzieli. Z resztą on budował podczas swojego programu swój wizerunek, do którego etykietka romantyka już nie pasuje.
    Dla mnie? Raczej miłość. Nie byłabym jej chyba poświęcić dla kariery.

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy blog, obserwujemy? :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy post ,ja bym wybrala milosc tak bylo w moim przypadku :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. Kariera, ponieważ miłość jest i jej nie ma. Potem się rozstajecie i wtedy nie masz ani miłości ani kariery :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny blog! ,
    Kliknęłabyś w banner CHOIES w bocznym pasku na moim blogu ??. :)
    Jeśli tak daj znać w pod postem ,a ja wybiorę parę blogów i polecę je .
    I wybiorę też blogi ,które zaobserwuję ! :) .
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    // ciekawee!>

    OdpowiedzUsuń
  22. super :)
    jeśli możesz to poklikaj w linki sheinside u mnie w poście
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/06/comme-des-fuckdown.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka. Nominowałem Cię do LBA.
    Więcej na moim blogu.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń