poniedziałek, 9 czerwca 2014

Urodziny

Hello

Dzisiaj mam urodzinki. Wiem, że to może trochę płytkie, ale u mnie w rodzinie jest przykładana wielka waga do urodzin. 
Nie zdradzę, które to urodziny, ponieważ jestem smarkulą i nie chcę, żeby ktoś się zniechęcał do bloga, bo go prowadzi dzieciak.
Urodziłam się 9 czerwca o godzinie 10:15.
Urodziny były urządzone wczoraj czyli 8 czerwca. Tort miałam bezowy<3 <3 <3




Przepraszam, że to tylko połowa tortu i bez świeczek, które były, ale przypomniałam sobie dopiero w połowie częstowania tortem.
Tort był zamawiany w piekarni "Wanda" i był przepyszny jeśli ktoś ubóstwia bezę.

Na urodzinki dostałam jedne z najbardziej popularnych dla młodzieży książek: "Rywalki" i "Elita"
Na 100% kiedy przeczytam książki wstawię ich recenzje<3





Dostałam również walizkę, którą już pokazywałam Wam, ale przypomnę.



To chyba tyle na dzisiaj.
Przepraszam, że tydzień nic nie wstawiałam, ale miałam "doła bloggerowego". To znaczy, że moje zdjęcia zostały ostro skrytykowane. Nie ma tego złego, już mi przeszło i następny post to "Prawdziwa miłość, czy wielka kariera". Będę się sugerowała Project Runway i pytaniami od internautów. 

Dziękuję za aż 50 komentarzy pod ostatnim postem i 100 obserwatorów!!!

10 komentarzy:

  1. sto lat ! :) ale bym zjadla andruta <3 mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. sto latek!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/neon.html

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego ;)

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione 200 latek,kochanie, bo 100 jest takie przereklamowane :D
    Spełnienia marzeń, fajnego towarzysza, cudnych i prawdziwych przyjaciół i... WSZYSTKIEGO CZEGO TYLKO ZAPRAGNIESZ !
    u mnie również duża waga przywiązywana jest do urodzin :)
    Dzieciak? Ja mam 14 lat -.- a Bloggerka, którą znam 10 i pisze lepiej ode mnie więc... wiek nie zawsze opisuje dziecko, ani jego dojrzałość!
    Więcej wiary w siebie <3
    Podsumowując: Wszystkiego dobrego, szczęśliwych chwil w życiu, weny na bloga i wiary w siebie!
    Ps: Dzięki Ci wielkie ! Teraz mam ochotę na tort TY... człowieku!
    Mam nadzieję, że książki Cię wciągną w ten magiczny świat przygód... sama z chęcią poznam o czym były <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś jest taki dzień,
    w którym smutki idą w cień
    a marzenia się spełniają
    i otuchy dodają.
    Każdy składa Ci życzenia:
    szczęścia, zdrowia, powodzenia.
    A ja życzę Ci miłości i radości
    oraz życia bez przykrości.
    Żeby każdy dzień był taki,
    w którym słonko daje znaki
    o wierności i miłości.
    Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia weny, tego jedynego :D
    Misia z całego serduszka radości i więcej śmiełości, żebyś zawsze się uśmiechała i dla nas pisała <4333333333333333
    NAJLEPSZEGO SŁONKO :*******
    Nie dała mi tortu bo się obrażę hahahahhahah :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    Mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki z tego posta? KLIK Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione najlepszego! ;) Mniam bezy! <3 Fajne prezenty.:)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Ja właśnie wczoraj zaczełam czytać rywalki i zapowiada się fajna książka:). Uwielbiam torty bezowe!
    Zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego ;)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń